
Από το 2001 έως το 2004, η Ford Escape πωλήθηκε στην Ευρώπη με την ονομασία Maverick, και να αντικατασταθεί ένα rebadged έκδοση του Nissan Mistral / Terrano II . Μόνο δύο εκδόσεις έγιναν, το 2,0 L Zetec inline 4 κινητήρα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 3.0 L Duratec V6 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων , δύο χρησιμοποιούν βενζίνη ως καύσιμο. Η απουσία του μια έκδοση diesel δεν βοηθήσει τις πωλήσεις και το όχημα διεκόπη προσωρινά στα τέλη του 2003.
Ωστόσο, το Maverick, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, ήταν διαθέσιμη μόνο σε XLT τελειώματα. Επίσης, το ταμπλό του αυτοκινήτου δεν ήταν το ίδιο με τις ΗΠΑ Escape? Αντιθέτως ήταν ληφθεί από την Mazda Tribute.
Το Maverick εισήχθη εκ νέου το 2005 σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές, με τον κινητήρα Duratec V6. Ανακοινώνεται ότι το Maverick θα συναρμολογηθούν στη Ρωσία για τη ρωσική αγορά. Από το 2006, το Maverick δεν ήταν πλέον πωλούνται στην Ευρώπη, αφήνοντας Ford χωρίς ένα συμπαγές SUV μέχρι το 2009 Ford Kuga εισήχθη.
Το Maverick έχει σχεδιαστεί κυρίως για χρήση στο οδικό δίκτυο - που πωλείται με κανονικά ελαστικά δρόμου, και πρέπει να χρησιμοποιείται με κίνηση στους εμπρός τροχούς το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Μια δεύτερη «μοχλό ταχυτήτων» για την κιβώτιο μεταφοράς επέτρεψε τετρακίνηση λειτουργία με κανένα κέντρο διαφορικό και μια περιορισμένης ολίσθησης πίσω διαφορικό - αυτό αποκλείεται με τη χρήση πλήρους απασχόλησης κίνηση στους τέσσερις τροχούς στο δρόμο, δεδομένου ότι προκαλείται αδικαιολόγητη φθορά της μετάδοσης και τα ελαστικά . |